سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حسینی با دستِ بسته و حداقل امکانات تیم خوبی ساخته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سال گذشته خاطرات خیلی خوبی در مسجد سلیمان داشتیم و امروز خاطراتمان زنده شد. خیلی خوشحالیم که توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم که با نتیجه نیز همراه شد. توانستیم ۳ امتیاز حیاتی را به دست بیاوریم. نفت مسجد سلیمان هم خیلی خوب جنگید. کیفیت زمین طوری بود که نمی‌شد بازی زیبایی را ببینیم اما ما موقعیت های بهتری نسبت به حریف داشتیم.

تارتار در ادامه گفت: مجتبی حسینی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و با دست بسته، امکانات ضعیف و بودجه کم تیم آبرومندی ساخته است. به او خداقوت می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم و به آن ها خسته نباشید می گویم که برای گرفتن این ۳ امتیاز تلاش زیادی کردند. امیدوارم در آینده هم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی پیکان در مورد عملکرد داوری در این دیدار گفت: کرمانشاهی از داوران با تجربه و با کیفیت لیگ برتر است. او در جریان بازی کاملا مسلط بود. تصمیمات داوری تاثیری در نتیجه نداشت و کرمانشاهی قضاوت خوبی را انجام داد.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار