مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۳ پروژه بزرگ برق رسانی در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۲ پروژه انتقال و فوق توزیع برق و یک پروژه توزیع در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۳۵.۹ میلیارد تومان در سی و چهارمین هفته از پویش هر هفته_الف_ب_ایران، روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه افتتاح خواهد شد.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در سی و چهارمین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران که پروژه‌هایی را در بخش ساخت و ساز‌ها در حوزه‌های برق رسانی به ۵ روستای بی برق زیر ۱۰ خانوار را افتتاح خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: دسترسی به انرژی به ویژه برق، به عنوان یکی از امکانات اساسی زندگی امروزی، از مسائل اصلی در نگهداشت جمعیت و گام نهادن در مسیر توسعه روستایی است.

قدیمی اظهار داشت: وزارت نیرو در راستای یکی از اهداف اصلی کشور، که ارتقاء سطح رفاهی و معیشتی قشر محروم و روستایی کشور است، نسبت به بهره‌مندی روستا‌ها از نعمت برق فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است که مسلماً این فعالیت‌ها در کشور بر رونق بخش کشاورزی و فعالیت‌های روستایی و در پی آن، کاهش مهاجرت روستانشینان به شهر‌ها تأثیر داشته داشت.

او گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این مهم به ثمر نشسته و قطار توسعه‌ی زیرساخت‌های برق رسانی در شرکت توزیع برق استان اردبیل، همواره در مسیر پیشرفت در حال حرکت است و در این راستا، این شرکت برق رسانی روستا‌ها و قشلاقات زیر ۱۰ خانوار را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت: برق رسانی به ۵ روستای زیر ۱۰ خانوار (روستا‌های کهلیگ بلاغی، آق دیوار، هله، کله دیگه، شوردرق) از جمله پروژه‌هایی است که روز پنجشنیه ۱۱ دی ماه امسال در چارچوب سی و چهارمین هفته از پویش هر هفته_الف_ب_ایران در استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

قدیمی افزود: افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلو ولت نمین، افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت بیله سوار و توسعه یک B ۶۳ کیلو ولت از دیگر پروژه‌هایی است که در چارچوب سی و چهارمین هفته از پویش هر هفته_الف_ب_ایران در استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.