معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در قالب پویش الف - ب ایران پروژه‌هایی با ۹۴۱ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل در حوزه آب و برق افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه ویدیو کنفرانسی دستگاه‌های آب و برق با وزارت نیرو که با محوریت پویش الف- ب ایران برگزار شد، گفت: وزارت نیرو با این طرح ابتکاری در راستای تامین دو نیاز زیرساختی آب و برق تلاش می‌کند.

او بیان کرد: پروژه‌های خوبی در این راستا در این حوزه آغاز شده و در صورت تکمیل تا پایان دولت بهره برداری و در غیر اینصورت اجرای ادامه آن به دولت بعدی واگذار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اجرای این پروژه‌ها را موجب دلگرمی برای مردم دانست و از تلاش‌های مدیران، مهندسان و رسانه‌ها در ایجاد و انتقال دلگرمی به مردم قدردانی کرد.

قلندری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در حوزه آب و خاک، این اقدامات را انقلابی در راستای توسعه دانست و گفت: این اقدامات با هدف خدمت رسانی به مردم با قوت از سوی دولت انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در راستای اجرای پویش هر هفته الف - ب رویکرد ساخت و ساز‌ها و یاز و کار‌ها هر هفته طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در حوزه آب و برق افتتاح می‌شود.

حسین قدیمی افزود: این پویش از نیمه دوم سال ۹۸ آغاز در سطح کشور در قالب ۳۳ هزار میلیارد تومان با ۲۲۷ طرح اجرا می‌شود.

او بیان کرد: در استان اردبیل نیز در نیمه دوم سال گذشته پروژه‌های صنعت برق با ۵۰ میلیارد تومان، پروژه‌های آب منطقه‌ای ۳۸۲ میلیارد تومان و آب و فاضلاب ۱۸ میلیارد تومان که در جمع ۴۵۳ میلیارد تومان است، در قالب پویش الف - ب اجرا شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار کرد: امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۵۰ طرح در سطح کشور برنامه ریزی شده است.

قدیمی بیان کرد: در استان پروژه‌های شرکت برق استان با اعتبار ۴۵۷ میلیارد تومان در قالب این پویش امسال اجرا شد.

او افزود: ۳۱ میلیارد تومان هم آب و فاضلاب پروژه داشت و تا کنون در سالجاری ۴۸۸ میلیارد تومان در قالب پویش افتتاح شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.