سلیمانی دشتکی گفت: مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی، استفاده ازماسک، دوری از دورهمی‌ها و به طور کلی رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی ، به بهبود نسبی وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی خوب مردم، امروز هم یک روز بدون فوتی کرونایی داریم و امیدوارم تداوم این همکاری منتج به این شود که دیگر شاهد هیچ فوتی کرونایی در استان نباشیم.

او در ارتباط با خطر عادی انگاری کرونا هشدار داد و اظهار کرد: بهبود نسبی اوضاع نباید موجب غفلت ما از خطر کرونا شود، زیرا تجربه نشان داده است کوچکترین کوتاهی در این رابطه عواقب پشیمان کننده‌ای در پی خواهد داشت.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار اهتمام جدی دستگاه‌های درگیر در ستاد و قرارگاه استانی مبارزه با کرونا در ارتباط با اجرایی شدن تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا شد و افزود: در ادامه ، گام چهارم طرح مهم و ارزشمند غربالگری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم که همینجا لازم می‌دانم هم از زحمات سپاه و بسیج و دیگر مجموعه‌های درگیر در این کار مهم، از جمله دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها داشته باشم و هم اینکه یک بار دیگر از مردم شریف استان بخواهم که در این راستا نیز همکاری لازم را در جهت حفظ سلامت خود و جامعه داشته باشند.

او مطرح کرد: مردم به خوبی با همراهی متعهدانه خود راه مقابله اثرگذار با ویروس کرونا را به ما نشان دادند که در ادامه می‌طلبد همچنان فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن، دوری از دورهمی ها، شب نشینی ها، عدم حضور در مراسم های شادی و عزا و به طور کلی رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.