کریمیان گفت: ایثار و فداکاری کادر درمان در عرصه خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا به گونه‌ای مشهود بوده که قدرشناسی تمام اقشار جامعه را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا ، همکاران ما در عرصه خدمت به مردم و بیماران ، به شایستگی به رسالت سازمانی و انسانی خود عمل نمودند.

او بیان کرد: ایثار و فداکاری همکاران ما در عرصه خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا به گونه‌ای مشهود بوده که قدرشناسی تمام اقشار جامعه را به دنبال داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: خوشبختانه در روز‌های اخیر شاهد کاهش محسوس آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا بوده‌ایم و امیدواریم که با رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه، سیر نزولی این آمار‌ها همچنان تداوم یابد.

او مطرح کرد: در جریان شیوع بیماری کرونا متاسفانه برخی از بیماران جان خود را از دست دادند و هم‌استانی‌های ما داغدار و عزادار از دست دادن عزیزانشان شدند.

کریمیان بیان کرد: ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان بیماری کرونا ، امیدواریم که هیچگاه شاهد اوج‌گیری دوباره کرونا در استان نباشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.