کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد به ویژه در شب‌ها همراه با افزایش آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی همچنان ماندگار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب کمینه دمای هوا در تمامی مناطق  خراسان رضوی  مثل شب‌های گذشته زیر صفر بوده است و همچنان این شرایط ادامه دارد.

او افزود: در چهار شب گذشته قوچان با کمینه دمای هوای بیشتر از ۱۵ درجه زیر صفر سردترین شهرستان خراسان رضوی بوده است بطوریکه در این مدت کمینه دمای هوا در قوچان تا ۱۹ درجه زیر صفر رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد شش درجه زیر صفر بود و دمای شبانه در مشهد با افزایش یک تا دو درجه‌ای همچنان زیر صفر باقی می‌ماند.

آهنگرزاده بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و برای روز‌های آینده تغییر محسوسی ندارد.

او تصریح کرد: هم اکنون در شهرستانهای صنعتی خراسان رضوی غبار ناشی از آلاینده‌های جوی نمایان است و در مناطق شرقی تشکیل مه همراه با کاهش دید برای امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت گذر ابر، بدون رخداد بارش و افزایش سرعت وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی را شاهد خواهیم بود.

آهنگرزاده اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه زیر صفر و کلات با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در فریمان با شدت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار