گل محمدی: بیانیه ۱۵ بندی باشگاه توجیهی برای کار‌های بدشان بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن بیان کرد: درباره بشار زیاد صحبت کرده‌ام. او بازیکن بسیار خوبی برای ما بوده است. حفظ توپ و موقعیت سازی خوبی برای پرسپولیس داشت و عملکرد بسیار خوبی ارائه داد.

او افزود: پیدا کردن جایگزینی برای بشار رسن کار سختی است و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. ورود و خروج هر بازیکن در تیم به نظر سرمربی بستگی بسیاری دارد، اما در ماجرای بشار این اتفاق رخ نداد و توافق مخفیانه‌ای انجام دادند که بدون اجازه من بود.

یحیی گل محمدی ادامه داد: به هرحال اتفاقاتی رخ داد که شأن باشگاه را پایین آورد و آن بیانیه ۱۵ بندی نیز توجیهی برای کار‌های بدشان بود.

وی در پایان گفت: تمام بازیکن‌های بزرگ دنیا در خط دفاع اشتباه می‌کنند و طبیعی است. در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز این اتفاق برای شیری رخ داد و باعث شد تا پنالتی اعلام شود. مهدی شیری از این اتفاق بسیار ناراحت است و اشتباه در بازی با نساجی تأثیرات همان اشتباهات مقابل اولسان بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۳:۵۳ ۱۰ دی ۱۳۹۹
دوبار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا طی سه سال ، خودش افتخاریه که نصیب هر تیم در پیت نمیشه ، اونم با این تیم های گردن کلفت و قوی از کشور های مختلف ، به همین دلیله که بعضی از تیمها که باتمام ادعایی که دارند !! مثلا شش تا از یه تیم متوسط اماراتی گل میخورند و آبرو و اعتبار فوتبال مملکت رو خدشه دار میکنند!!!!
آره عزیزم حضور در فینال جای تیم های قوی و بزرگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ دی ۱۳۹۹
زیاد داری مته به خشخاش میزاری بقیه سرمربی ها هم با همین شرایط کار کردن تو پرسپولیس چه بسا بدتر .شورشو دراوردی دیگه خیر سرت سرمربی نه ابدارچی که انقدر قر داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۰ دی ۱۳۹۹
فدای سرت. در عوض قهرمان آسیا شدی. خخخخخخخخ. حالا یه لنگی میاد میگه قهرمان خواهیم شد. پس کی؟ اونوقت که استقلال قهرمان شد یا پاس ، شما دقیقا کجا بودید خوب شما هم میشدید. پس شما اون موقع هم لیاقت نداشتید الان هم ندارید. همون وقت شما از محمدان باختید چون یک مرد واقعی استقلالی مربیش بود. بفهمید شما لیاقت قهرمانی آسیا را ندارید اگر داشتید تا حالا شده بودید. ۶۰ سال میگید سال دیگه. پس کی دیگه؟؟؟؟؟
آخرین اخبار