کاپیتان تیم نساجی مازندران:

چمن مصنوعی وطنی باعث آسیب دیدگی ام شد/ تیم ما از اشتباهات داوری ضرر کرده است

حامد شیری درباره وضعیت تیم فوتبال نساجی مازندران توضیحاتی ارائه کرد.

حامد شیری، کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان فصل گذشته با کسب نتایج خوب، توانست سهمیه آسیا را به دست آورد و شرایط خوبی دارد. این تیم اهوازی، یک تیم قدرتمند محسوب می‌شود و هفته گذشته نتیجه را به تیم نفت مسجد سلیمان واگذار کرده است. به هر حال بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا نتیجه هفته قبل را جبران کنند و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا روز چهارشنبه برنده شوند.

شیری درباره مصدومیتش در زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر بیان کرد: متاسفانه در بازی با پرسپولیس از ناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شدم و کار‌های درمانی را انجام می‌دهم. به بازی با فولاد خوزستان نمی‌رسم. به هر حال اگر چمن ورزشگاه وطنی طبیعی بود، این اتفاق برای من رخ نمی‌داد و درصد آسیب دیدگی پایین بود. شرایط زمین به صورتی است که سایر بازیکنان تیم‌های دیگر هم آسیب می‌بینند.

کاپیتان نساجی مازندران درباره بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس که همانند واترپلو بود، گفت: شرایط برای هر ۲ تیم یکسان بود و ما هم از وضعیت زمین راضی نبودیم. در برخی از نقاط  چمن وطنی در روز بازی با پرسپولیس آب جمع شده بود و همین، کار را برای هر ۲ تیم سخت کرد.

چمن مصنوعی وطنی باعث آسیب دیدگی ام شد/ تیم ما از اشتباهات داوری ضرر کرد

در مورد چمن ورزشگاه وطنی بزرگ نمایی شد 

او درباره این که امکان میزبانی از جام ملت‌های آسیا با وجود چمن نامناسب ورزشگاه وطنی وجود ندارد، بیان کرد: به نظرم در مورد  چمن ورزشگاه وطنی بزرگ نمایی شده است. البته نبود امکانات در این زمین، کم لطفی مسئولان ورزش استان مازندران است که به این مسئله رسیدگی نمی‌کنند و  شرایط خوبی در ورزشگاه وطنی ایجاد نمی‌کنند. فقط تیم نساجی با مشکل زمین مواجه نیست و سایر تیم‌ها نیز از این موضوع رنج می‌برند. به هر حال زمین‌های نامناسب در میزبانی جام ملت‌های آسیا تاثیرگذار خواهند بود.

اشتباهات داوری در  نتیجه بازی با پرسپولیس تاثیرگذار نبود 

شیری درباره اشتباهات داوری در دیدارهای تیم نساجی مازندران گفت: اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارند و خیلی از تیم‌های بالا و پایین جدول از داوری متضرر شده‌اند. تیم ما هم در هفته‌های گذشته از داوری ضرر کرده است و  داور مسابقه در صحنه‌هایی از بازی با پرسپولیس اشتباهاتی کرد، اما این اشتباهات در نتیجه بازی تاثیرگذار نبودند.

تیم های پرمهره مشکلی با برنامه بازی ها ندارند 

کاپیتان نساجی درباره برخی ادعاها مبنی بر این که برنامه‌ بازی‌های لیگ برتر  به نفع یک تیم خاص است، گفت: باشگاه نساجی هم به برنامه سازمان لیگ اعتراض کرده است. تیم‌های پرمهره مشکلی درباره برنامه بازی‌ها ندارند، اما ما ۵ روز یک بار باید بازی کنیم و  درصد مصدومیت بازیکنانمان بالا می‌رود و شرایط سخت‌تر می‌شوند. سازمان لیگ باید برنامه بهتری برای بازی‌های لیگ برتر در نظر بگیرد.

او افزود: درباره برنامه ریزی بازی‌های لیگ برتر به نفع یک تیم خاص، باید با سند و مدرک صحبت کنیم و من نمی‌توانم در این باره نظری بدهم.

شیری درباره عملکرد تیم نساجی مازندران گفت: امسال لیگ برتر فوتبال پیچیده است و وضعیت تیم‌های مدعی قهرمانی، تیم‌های آسیایی و گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک مشخص نیست و چند هفته باید بگذرد تا در این باره نظر بدهیم. ما برابر تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان نتایج بدی گرفتیم، اما امیدوارم در ادامه بازی‌ها بهتر نتیجه بگیریم تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار