امام جمعه دهلران ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید انتظامی استان ایلام گفت:اقتدار نیروی انتظامی، مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان، ضمن تبریک به سرهنگ دلاور القاصی مهر به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان ایلام گفت : خدارو شاکریم که پلیس قبل از انتظامی بودنش رویکرد فرهنگی و ولایتی دارد و شهرستان دهلران از امنیت بسیار بالای برخوردار است.

او با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی، مایه افتخار است، افزود: زحمات خالصانه و اقدامات سردار نورعلی یاری در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی استان طی ۴ سال گذشته قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در ادامه حضور سرهنگ دلاور القاصی مهر را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان عامل مهمی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری "مدظله العالی" دانست و خواستار همکاری همه مردم با فرمانده جدید استان ایلام در جهت ارتقاء امنیت شد.

در ادامه این نشست سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: شرایط امنیتی شهرستان با همت دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و همچنین در حوزه کشفیات بسیار مطلوب است و شاخص‌های امنیتی در شهرستان بخوبی توسط پلیس اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی از تهاجم فرهنگی، مفاسد اجتماعی و استفاده نادرست از فضای مجازی به عنوان غده سرطانی نام برد و تصریح کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، پلیس در خصوص آموزش همگانی در فضای مجازی تلاش خواهد کرد.

در پایان سرهنگ مکی از حمایت‌های امام جمعه شهرستان از پلیس تشکر و قدرانی کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.