رئیس تعزیرات حکومتی طرقبه و شاندیز گفت: طرح نظارت و بازرسی از بازار کالا‌های اساسی در طرقبه با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان بینالود اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید جلیلی رئیس تعزیرات حکومتی طرقبه و شاندیز گفت: گشت‌های نظارت بر اصناف و بازار کالا‌های اساسی در طرقبه و شاندیز به صورت مستمر به طور روزانه و هفتگی انجام می‌شود.

او افزود: گزارش‌های بازرسی از اصناف و بازار به صورت مستمر از بازرسی اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دریافت و پرونده‌های تخلف به سرعت رسیدگی می‌شود.

 رئیس تعزیرات حکومتی طرقبه و شاندیز ادامه داد: در آبان ماه گذشته پرونده ۳۵ تن ذرت و نهاده دامی احتکار شده در یک مرغداری به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد که در روز‌های اخیر رای پرونده صادر شده و فرد متخلف به پرداخت جریمه به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم و ذرت‌ها نیز به نفع دولت ضبط شد.

جلیلی بیان کرد: همچنین در ماه‌های گذشته پرونده پنج بنز لوکس قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و در مرحله بازرسی و کارشناسی است.

او تصریح کرد: در جریان گشت و بازرسی امروز از بازار کالا‌های اساسی در طرقبه سه پرونده تخلف در زمینه عرضه کالای غیربهداشتی، عدم درج قیمت و گرانفروشی تشکیل شد.
 
انتهای پیام//م.ج
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.