کمیته امور اقتصادی، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا، تشکیل و تامین و توزیع اقلام بهداشتی، نظارت بر بازار و جلب مشارکت‌های مردمی برای مقابله با این ویروس وارد مرحله جدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی رسولیان رییس کمیته امور اقتصادی، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: به دستور استاندار خراسان رضوی کمیته قبلی "تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا" تغییر کرد و بخش‌های مشارکت‌های مردمی و پشتیبانی به آن افزوده شد.

 او افزود: کمیته تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان هشتم اسفندماه سال گذشته با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایجاد شده بود.

رییس کمیته امور اقتصادی، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی ادامه داد: این کمیته تاکنون با برگزاری ۶ نشست اصلی و ۲۵ نشست کمیته فرعی، اقداماتی از جمله شناسایی تمام واحد‌های تولیدی اقلام بهداشتی، شناسایی مسائل و مشکلات آن‌ها در قالب کارگروه ستاد تسهیل استان، تولید و توزیع مناسب اقلام مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ را انجام داده است.

رسولیان بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت مالی بخش خصوصی، بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اقلام بهداشتی به صورت رایگان تهیه و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار