۹ دی در تقویم روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، روزی که مردم نشان دادند که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه را گم نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این حماسه تاریخی مردم با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

۹ دی به جهانیان نشان داد که ملت ایران هیچ گاه از مسیر ولایت و رهبری دور نخواهد شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی تنها جمع محدودی از بسیجیان و مشتاقان رهبری و طلاب در حوزه علمیه همدان تجمع کردند و با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حماسه نهم دی را گرامی داشتند .

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان در این مراسم گفت: حماسه ۹ دی نشان داد مردم از صمیم قلب دوستدار انقلاب وارزش‌های اسلامی آن هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی، بصیرت داشتن را تنها به امور سیاسی محدود ندانست وگفت: انتخابات مهم و سرنوشت سازی پیش رو داریم و لازم است مردم این بار هم با آگاهی وعقلانیت پای صندوق‌های رای بروند ودل ائمه را شاد کنند.

او با بیان اینکه راز ماندگارى انقلاب اسلامی  اتکاى به ایمان ها و خداست تاکید کرد: توده‌ عظیم مردم در سرتاسر کشور هرگاه احساس کنند که دشمنى‌ متوجه انقلاب است، بدون فراخوان حرکت می کنند و به صحنه مى‌آیند.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم اعلام کرد، به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از تجمعات بسیاری از برنامه گرامیداشت این حماسه بزرگ مردم ایران در فضای مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۱:۳۹ ۱۰ دی ۱۳۹۹
کلیپ درمورد روز نمم