سرهنگ جلیلیان در دهمین مرحله طرح امنیت محله محور از دستگیری ۱۳۰ نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در اجرای دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور اظهار کرد: در ادامه سلسله طرح‌های ارتقای امنیت در پایتخت، دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور با تلاش همکاران، کار اطلاعاتی و انجام اقدامات توسط کلانتری‌های سرکلانتری هفتم برگزار شد.

وی گفت: ۱۳۰ نفر از سارقان، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچی در این طرح دستگیر شدند که از این تعداد یک هزار و ۲٠٠ عدد اموال مسروقه کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت افزود: ۱۷ دستگاه خودرو، ۳۵ موتورسیکلت، دو و نیم میلیارد تومان از اموال مردم، نمونه‌ای از این کشفیات است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ جلیلیان افزود: در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور سه قاچاقچی اموال قاچاق دستگیر شدند و از این افراد مقدار ۷ میلیارد ریال اموال که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

سرکلانتر هفتم در ادامه گفت: تعداد سارقان و مالخران دستگیر شده در این طرح ۵۶ نفر بود که از آنان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ۶۳ نفر خرده فروش و توزیع کننده انواع مواد مخدر دستگیر شدند که از این سوداگران مرگ ۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرکلانتر هفتم ضمن قدردانی از شهروندان گرامی که در اجرای این طرح پلیس را یاری کردند از آنان خواست از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که حلقه ارتباط مردم با پلیس است، هرگونه موضوع مشکوک را به اطلاع خادمان خود در نیروی انتظامی برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار