بختیاری گفت:احداث پارکینگ‌های عمومی کافی برای مردم،یکی از نیاز‌های اولویت دار هر شهر است که باید به شکل جدّی دنبال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،لایحه اخذ مجوّز حذف پارکینگ در شرایط خاص و در هشت بند، یکی از موضوعات امروز نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر بود که پیش از این در چند کمیسیون تخصصی این شورا و از جمله کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین کمیسیون تلفیق به بحث و بررسی گذاشته شده بود.

در این باره نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور ۱۴ ساله خود در شورای اسلامی شهر بیان کرد: این موضوع که شهرداری باید احداث پارکینگ‌های عمومی را در اولویت خود قرار دهد، بار‌ها گفته و تأکید شده و البته صراحت این است که نباید پول پارکینگ‌های گرفته شده از مردم در جای دیگری هزینه شود.

حسن بختیاری افزود: پول پارکینگ‌ها باید برای احداث پارکینگ و توسعه این موضوع هزینه شود.

بختیاری با تصریح بر این که در این موضوع شرمنده مردم هستیم یادآورشد: احداث پارکینگ‌های عمومی کافی برای مردم، یکی از نیاز‌های اولیه و اولویت دار هر شهر است که باید به شکل جدّی و عملیاتی دنبال شود.

همچنین رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم نیز در این باره بیان کرد: این لایحه فعلی تنها برای حل مشکل تعدادی از مردم و تا پایان سال به صورت مشروط مورد توجه است.

محسن محرری افزود: به هر حال تردیدی نیست که تعرفه‌های مربوط به پارکینگ باید در سال ۱۴۰۰ اصلاح شود تا بتوان بر اساس دریافت قیمت‌های تمام شده، خدمات کافی به مردم و در این موضوع ارائه داد.

بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر قم با لایحه اخذ مجوّز حذف پارکینگ در شرایط خاص و در هشت بند موافقت کردند و آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار