مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) تا دهم بهمن ماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این جشنواره در سمنان برگزار می‌شود و برنامه ریزی شده داوری مرحله اول آثار رسیده از دهم تا پانزدهم بهمن و زمان اجرای آثار منتخب نیز از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند باشد.

او با بیان اینکه داوری مرحله نهایی این جشنواره از ۱۵ تا ۲۰ اسفند خواهد بود افزود: برنامه اختتامیه در صورت وجود کرونا روز‌های اول و دوم اردیبهشت خواهد بود و در صورت شرایط سفید و رفع بیماری کرونا، آیین پایانی این جشنواره همراه با برگزاری نمایشگاه و اختتامیه در روز‌های اول تا دهم اردیبهشت برنامه ریزی شده است.

این جشنواره از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود و شرکت در این جشنواره برای عموم هنرمندان آزاد و رویکرد محتوایی این جشنواره نیز معارف رضوی است.

جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) پذیرای آثار هنری تولید شده در انواع رسانه‌های هنر‌های جدید نظیر چیدمان، ویدئوآرت، پرفورمنس آرت، هنر شبکه و ورد آرت با موضوع رضوی است.

انتهای پیام/ گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.