جایزه میرزاخانی در دستان بانوی استاد دانشگاه سمنان

زهرا مروج عضو هیات علمی دانشگاه سمنان، جایزه جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  دکتر مروج در آئین اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم موسوم به " جایزه مریم میرزاخانی"، در کنار ۲۳ بانوی برجسته و سرآمد علمی کشور قرار گرفت و از وی در گروه فنی و مهندسی قدردانی شده است.

دکتر زهرا مروج استاد گروه آموزشی قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان است که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه بنگلور هند و مدرک دکترای خود را در رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه IIT بنارس هندوستان دریافت کرده است.

او  از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ به عنوان مربی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان بوده است.

از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ به عنوان استادیار و از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۷ با مرتبه علمی دانشیاری و از سال ۱۳۹۷ تا کنون با مرتبه استادی به عنوان هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان مشغول به فعالیت است.

زمینه کاری دکتر مروج، حفاظت وکنترل سیستم‌های قدرت و کاربرد روش‌های نوین در حفاظت سیستم‌های قدرت کیفیت توان اتوماسیون پست‌های فشار قوی است.

آیین با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این آیین از ۱۶ چهره علمی، ۵ بانوی فعال اجتماعی و نیز ۳ تن از برجستگان و سرآمدان علمی کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار