معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: ۶ پژوهشگر دانشگاه سمنان در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان در آئین نکوداشت جایگاه محققان گفت: بر اساس اعلام این پایگاه‌ها و در حوزه موضوعی مهندسی نیما امجدی با سه هزار و ۲۲۸ استناد، سیف الله سعدالدین با هزار و ۷۳۶ استناد، فرامز هرمزی با هزار و ۷۰۵ استناد و سامان رشیدی با هزار و ۱۵۹ استناد در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

او با بیان اینکه مجید اسحاقی نیز در حوزه موضوعی ریاضیات با هزار و ۴۹ استناد دیگر عضو هیات علمی دانشگاه سمنان است که در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان قرار گرفته است افزود: هادی اسکندر دانشجوی فارغ التحصیل این دانشگاه در حوزه موضوعی علوم کامپیوتر نیز با هزار و ۱۰۲ استناد توانست برای دومین سال پیاپی در این لیست جهانی قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه تعداد پژوهشگران یک درصد برتر این دانشگاه در مقایسه با پارسال دو نفر افزایش داشته است گفت: سیف الله سعدالدین و نیما امجدی بیش از چهارسال متوالی، فرامرز هرمزی برای دومین سال متوالی و سامان رشیدی برای نخستین بار است که توانسته اند نام خود را در این لیست ثبت نمایند.

سعدالدین افزود : مجید اسحاقی نیز که به غیر از پارسال ، سال‌های قبل‌تر از آن نیز در این لیست جای داشت، امسال هم موفق شد در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر بین المللی قرار گیرد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.