معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: مسابقه ملی سایکو ماسک ویژه دانشجویان را دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز گل محمدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: مسابقه ملی سایکو ماسک ویژه دانشجویان با محوریت سلامت روان و جسم برگزار می‌شود که در حوزه سلامت روان، موضوع‌های مسئولیت اجتماعی، خودشفقتی و دگرشفقتی، کرونا و خانواده و کرونا و اختلالات روانی مورد نظر است.

او افزود: همچنین کرونا و آموزش مجازی، کرونا و شادکامی، پساکرونا، سواد سلامت روان و تاب آوری از دیگر موضوعات محور سلامت روان است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: در حوزه سلامت جسم نیز موضوع‌های خود مراقبتی و دگر مراقبتی، قطع زنجیره انتقال، کرونا، تغذیه و طب سنتی و مدافعان سلامت در نظر گرفته شده است.

گل‌محمدی تصریح کرد: همچنین کرونا و محیط زیست، کرونا و زندگی دانشجویی، شهروندان و بیماری‌های مسری، «شست و شو، ضدعفونی و ایمنی و سلامت» و «کرونا، تحرک فیزیکی و ماندن در خانه» از دیگر موضوع‌های این مسابقه است.

او بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های کاریکاتور، کاریکلماتور، پوستر، عکس، طراحی، موشن گرافی، تایپوگرافی، پادکست و کلیپ را حداکثر تا ۳۰ آبان ارسال کنند و زمان اعلام نتایج مسابقه ملی سایکو ماسک ۱۶ آذر است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان افزود: راه ارتباطی با دبیرخانه مرکز مشاوره دانشگاه سمنان به منظور ارسال آثار، از طریق پست الکترونیکی به آدرس moshavereh@semnan.ac.ir و یا شماره ۰۹۰۱۸۹۴۸۲۷۳ در فضای مجازی است.

گل‌محمدی گفت: جایزه نفرات اول ۱۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۷ میلیون ریال و نفرات سوم ۴ میلیون ریال است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.