مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) در سمنان، طبق راهبرد و تغییرات جدید، تا دهم بهمن ۹۹ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  با اشاره به تغییر در تقویم برگزاری اولین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) گفت: طبق این تغییر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا دهم بهمن ماه تعیین شد.

او افزود: داوری مرحله اول آثار رسیده از دهم تا پانزدهم بهمن و زمان اجرای آثار منتخب نیز از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه داوری مرحله نهایی این جشنواره از ۱۵ تا ۲۰ اسفند برنامه‌ریزی شد بیان کرد: برای برگزاری این اختتامیه دو برنامه در شرایط کرونایی و وضعیت سفید پیش بینی شده است.

فلاح افزود: برنامه اختتامیه در صورت وجود کرونا روز‌های یکم و دوم اردیبهشت خواهد بود و در صورت شرایط سفید و رفع خطر ویروس کرونا، آیین پایانی این جشنواره همراه با برگزاری نمایشگاه و اختتامیه در روز‌های یکم تا دهم اردیبهشت برنامه ریزی شد.

او یادآور شد: این جشنواره از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود و شرکت در این جشنواره برای عموم هنرمندان آزاد و رویکرد محتوایی این جشنواره نیز معارف رضوی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار