استاندار لرستان گفت: شناسایی افرادی که سابقه تخلف در انتخابات گذشته را دارند یک ضرورت است و باید از حضور آن‌ها به عنوان عوامل شعب اخذ رای جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سیدموسی خادمی،استاندار لرستان روز یکشنبه در جلسه قرارگاه انتخاباتی امام علی (ع) با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: نیروی انتظامی مطالعات ارزشمندی در زمینه برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انجام و سازماندهی و آسیب شناسی انتخابات را مورد بررسی قرار داده است.

او افزود: اقدام نیروی انتظامی استان در ارائه برنامه ریزی برای انتخابات پیش رو بسیار ارزشمند و پیشگیری از بروز تهدیدات احتمالی در انتخابات، لازمه ادامه آن است.

استاندار لرستان تصریح کرد: از امروز مدیریت و رفع آسیب‌های شناسایی شده در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم انتخابات خرداد سال آینده را سالم، باشکوه و پرشور برگزار کنیم.

خادمی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم با برنامه‌ریزی و پیشگیری از تهدیدات احتمالی همراه باشد، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت افراد توانمند در برگزاری انتخابات ضروری است و می‌توان با شناسایی نقایص و کمبود‌های انتخابات گذشته، ضمن رفع آن‌ها از بروز مشکلات در انتخابات پیش رو جلوگیری کرد.

لرستان دارای ۱۱ شهرستان و ۲۵ شهر است و ۹ حوزه انتخابیه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.