حجت الاسلام قدرتی گفت: اعطای کمک هزینه تحصیلی به فرزندان زندانیان، اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای زندانیانی که دارای فرزندان دانشجو هستند، به طور جد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام قدرتی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان گفت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای اجرای طرح اشتغالزائی زندانیان و کمک‌های مالی به خانواده‌های آنان که دارای بیماری صعب العلاج هستند به طور ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیگیری شود.

او افزود: در ارتباط با حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان تنها به مفهوم معیشت این افراد توجه نشود و باید در موضوعات مختلف فرهنگی، درمانی، مشاوره، اشتغال و... آنان اقدامات جدی تری انجام داد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان ابراز داشت: در ماه‌های گذشته تفاهم نامه خوبی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برای ارائه مهارت افزایی زندانیان و خانواده هایشان در دستور کار قرار گرفته است و با کمک کمیته امداد و اعطای تسهیلات می‌توان برای رفع مشکلات بیکاری این افراد روزافزون اقدام کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار