بینایی گفت: وظایف دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از زندانیان و خانواده هایشان در استان سمنان با انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بینایی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت : استانداری سمنان برای تحقق برنامه‌های تدوینی با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی مربوط و مشخص نمودن وظایف آنان، تلاش دارد تا با رویکردی مشخص، دایمی و کاربردی برای گره گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده هایشان گام بردارد.

او افزود: تاکنون با دانشگاه علوم پزشکی سمنان، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در راستای اجرای بند ج ماده ۳۸ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور برای حمایت از زندانیان و خانواده‌هایشان تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ابراز داشت: در راستای برنامه‌های تدوین شده، پیگیری‌هایی از سوی استانداری سمنان برای انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل کمیته امداد، اداره کل بهزیستی با اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان و اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان برای حمایت از زندانیان و خانواده هایشان در دست انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.