دختر پیامبر با پیروان میلیاردی که نشانی از او نمانده، قبرش مخفی شده تا علامت سوالی بزرگ در تاریخ باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بانویی مهم و دختر پیامبری با پیروان میلیاردی، اما نشانی از او نمانده، قبرش مخفی شده تا علامت سوالی بزرگ در تاریخ باشد، علامت سوالی که رازی در آن نهفته است.

علامت سوالی که هر متفکری را به دالان تاریخ می‌کشاند، تا راز درون کوچه‌های مدینه برملا شود، رازی که برخی‌ها از افشا شدنش وحشت دارند.

 مگر فاطمه (س) دختر پیامبر خدا نیست؟ مگر با او چه کرده اند که شنیدن این بخش از زندگی اش برای برخی‌ها این چنین نگران کننده است؛ آیا این راز خیلی مهم است؟

مگر تمام پیروان پیامبر (ص)، شیعه و سنی حدیث هرکس فاطمه را بیازارد پیامبر و خدا را آزرده و خدارا خشمگین می‌کند را نشنیده اند؟ مگر تمام پیروان حضرت محمد (ص) حدیث کساء  درباره ۵ تن آل عبا را نقل نکرده اند؟

پس چرا درب خانه فاطمه (س) را آتش می‌زنند؟ چرا او را  درپشت درب  مجروح کرده و پهلویش را می‌شکنند؟ چرا طناب به گردن همسرش، جانشین پیامبر می‌اندازند؟ چرا او را کشان کشان به مسجد می‌برند؟

به مسجد می‌برند؟ برای چه؟ مگر علی (ع) اهل مسجد نیست؟ چرا وقتی فاطمه (س) علی (ع) را محکم می‌چسبد آنقدر بر بازونش می‌زنند تا دستش از، ولی و امام زمانش رها می‌شود؟

چرا فاطمه (س) را در میان کوچه‌ها آنقدر محکم سیلی می‌زنند که روی زمین می‌افتد؟

آری این علامت سوال رازیست که سوال‌های زیادی با خودش همراه دارد و همه این سوال‌ها همه را متوجه یک انحراف تاریخی می‌کند، انحرافی که مسیر الهی دین رسول خدا را به نفع غاصبان جانشینی پیامبر خدا تغییر می‌دهد.

این علامت سوال نشان می‌دهد که عده‌ای از پیروان پیامبر اسلام برخلاف نظر آن حضرت آنگونه که می‌خواستند تاریخ را رقم زدند تا منافع خودشان حفظ شود و منافع این عده محدود به قیمت ظلم به فاطمه (س) ظلم به جانشین رسول خدا و ظلم به اهل کساء و ظلم به امت پیامبر تمام شد.

حتی تاریخ شهادت حضرت فاطمه (س) هم مشخص نیست و برای همین است که دو دهه برای سوگواری حضرت در نظر گرفته می‌شود که به ایام فاطمیه معرف شده است.

سیزدهم جمادی الاولی به روایتی سالروز شهادت سرور زنان عالم، دختر ولایت و همسر امامت، حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز ایام فاطمیه است.

حجت الاسلام طاهری کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بانوی دو عالم ام ابی‌های رسول الله (ص)، یار و غمخوارامیرالمومنین و مادرحسنین علیهم السلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است بانوی بزرگ اسلام صدیقه کبری (س) که زندگی کوتاه، اما پربرکتش اسوه زنان عالم است.

حجت الاسلام طاهری افزود: زندگی فاطمه‏‌ زهرا (س)، اگرچه کوتاه بود و حدود بیست سال بیشتر طول نکشید، اما این زندگی، سرشار از جهاد و مبارزه و تلاش و کار انقلابی و صبر انقلابی و درس و فراگیری و آموزش به این و آن و سخنرانی و دفاع از نبوّت و امامت و نظام اسلامی بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.