رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ازبرگزاری ۱۴ برنامه شاخص به مناسبت گرامی داشت ۹ دی درکرمان خبر داد.

حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:مردم در نهم دی ماه سال۸۸ با حضور حماسی خود توطئه دشمن که به بهانه تقلب در انتخابات نیت ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را داشت، را خنثی کرد.

او افزود: در جلساتی که در ستاد گرامیداشت ۹دی ماه در استان انجام شد، تصمیم به برگزاری ۱۴ برنامه شاخص ومحوری در قالب نشست‌های بصیرتی گرفته شد.

انجم شعاع با اشاره به اینکه این برنام هاه طی ۱۰ روز از ۹تا ۱۹ دی ماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در نظر داریم در دهه بصیرت ومیثاق با امت و ولایت برنامه‌ها را بصورت مجازی و دربرنامه های نیز حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وحداقل جمعیت، برگزار کنیم.

او بیان کرد: در روز ۹ دی نشست بصیرتی در حسینه ثارالله کرمان با سخنرانی صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام با حداقل جمعیت، برگزار خواهد شد.

او درخصوص سایر نشست‌های بصیرتی که طی ۱۰ روز دهه بصیرت و میثاق با امت و ولایت انجام می‌شود، گفت: این نشست‌ها در سراسر استان در ادارات، پایگاه‌های بسیج و یا به میزبانی تشکل‌های مردمی برگزار می‌شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برنامه‌هایی نظیر وبینارها بصورت مجازی برای اساتید ودانشجویان، برگزاری نشست‌های ثامن به همت بسیج بصورت حضوری وبا رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقات کتابخانی، جشنواره ورزشی جشنواره فرزندان ولایت ویژه کودکان ونوجوانان وبرپایی غرفه‌های فرهنگی، هنری در ۱۴ نقطه از شهر کرمان، از جمله برنامه‌هایی هستند که طی این ۱۰ روز برگزار خواهند شد.

انجم شعاع بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، بصیرت افزایی و ولایت مدار بودن و جلوگیری از وقوع هرگونه توطئه وآشوب است.

او همچنین، شعار محوری ۹ دی ماه امسال را، بصیرت فاطمی، ولایت مداری ومقاومت علوی، عنوان کرد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار