امام جمعه شهرکرد گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت و ایستادگی و در عین حال عقلانیت و محبت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته که به دلیل شیوع کرونا جایگزین نماز جمعه شد با تسلیت فرارسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، اظهار داشت: شهید سلیمانی نه در دل ایرانی‌ها که در دل جهان اسلام و حتی خارج از جهان اسلام نفوذ کرد.

او افزود: شهید سلیمانی ثروتی عظیم و سرمایه‌ای برای جهان اسلام است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: شهید سلیمانی هم در خط مقدم جبهه‌ها و هم در عرصه‌های اجتماعی نقش آفرین بود.

او به فرارسیدن ۹ دی روز بصیرت هم اشاره و خاطرنشان کرد: ۹ دی از روز‌های مهم است که باید همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده باشد و هرچه می‌توانیم این حقایق و واقعیات را برای یکدیگر بیان کنیم و بصیرت را روز به روز در جامعه مان بیفزاییم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اسلام ناب و مکتب تشیع را یکی از امانت‌های الهی دانست و گفت: مواظب باشیم در عزاداری برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، حضور در زیارتگاه‌ها و توسلات و عزاداری‌های درگذشتگان مان به خرافات دامن نزنیم.

او با تسلیت فرا رسیدن شهادت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها بنا بر روایت ۷۵ روز و فاطمیه اول، اظهار داشت: سبک زندگی، خانه داری، اخلاق و عبودیت آن حضرت، اسوه‌ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.