نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر وحدت حوزه و دانشگاه در راستای تقویت ارزش‌های انقلاب و تحکیم پایه‌های نظام اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح گفت: در حال حاضر باید راهکار‌های عملیاتی جهت نهادینه کردن مفهوم وحدت بین دو مجموعه حوزه و دانشگاه در اذهان اجرایی شود.

او افزود: در همین راستا کارگروهی انحصاری از دو نهاد با چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف، همراه با اختیارات و ظرفیت‌های فراوان در راستای ارائه راهکار‌های عملی و نظری تشکیل گردد و تا سال آینده راهکار‌ها اجرا و ارزیابی شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید براینکه تقویت ارزش‌های انقلاب و تحکیم پایه‌های نظام اسلامی از ضرورت‌های یک مجموعه فعال علمی و فرهنگی است اظهار داشت: نسل جوان، طلاب و دانشجویان که آینده‌سازان جامعه هستند باید بر تقویت ایمان خود بیفزایند.


بیشتر بخوانید


او ترویج فرهنگ برگرفته از قرآن، معارف الهی، نظام و اسلام و مقابله با تهاجم فرهنگی و ستیزه با فرهنگ بیگانه را از مهمترین اهداف وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد.

نکونام در پایان گفت: امروزه ایجاد ارتباط با نسل جوان، دامن گشودن برای فعالیت جوانان و توجه به نیاز‌های این قشر، مسئله راهبردی و کلیدی است که باید دانشگاه و حوزه به آن توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.