بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

نساجی مازندران - پرسپولیس؛ اولین بازی سرخپوشان پس از ناکامی در آسیا

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال،  امروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران به علت حضور سرخپوشان ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و اکنون قرار است این ۲ تیم امروز برابر یکدیگر صف آرایی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر تیم اولسان کره جنوبی به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و سرخپوشان بعد از آسیا  باید برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر فوتبال تلاش کنند.

در حال حاضر سرخپوشان پایتخت با ۳ بازی کمتر و کسب ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند و قصد دارند با پیروزی در بازی‌های معوقه خود، به صدر جدول برسند، اما کار سختی پیش رو دارند.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و بازیکنان باید مراقبت باشند که در این زمین دچار آسیب دیدگی نشوند.

البته مسئولان باشگاه نساجی مازندران به برگزاری  بازی معوقه این تیم شمالی برابر تیم پرسپولیس در روز جمعه معترض هستند و خواستار انجام این بازی در روز پنج شنبه شدند، اما سازمان لیگ با درخواست آن‌ها موافقت نکرد و قرار است این ۲ تیم طبق زمان بندی قبلی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال نساجی مازندران ۲ شکست متوالی برابر سپاهان و مس رفسنجان متحمل شده است و این تیم شمالی با ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

به هر حال هواداران نساجی از عملکرد تیم محبوب خود راضی نیستند و خواستار کناره گیری امیری و فاضلی، مدیرعامل و سرمربی نساجی شده‌اند، اما فاضلی قول داده است که تیمش را به جایگاه مناسبی برساند.

شاگردان فاضلی به برد برابر تیم پرسپولیس نیاز مبرم دارند تا باخت‌های قبلی را جبران کرده و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند و دل هواداران خود را شاد کنند، اما آن‌ها کار سختی مقابل نایب قهرمان آسیا دارند.

جدایی بشار رسن شوکی بزرگ بر پیکره سرخپوشان پایتخت

جدایی بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس بعد از فینال آسیا و پیوستنش به یکی از باشگاه‌های قطری شوکی بر پیکره سرخپوشان پایتخت وارد کرد و مطهری مربی پرسپولیس این جدایی را خیانت بزرگ به باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد و از این به بعد پرسپولیسی‌ها بدون هافبک عراقی خود باید به مصاف حریفان خود در لیگ برتر فوتبال بروند.

عیسی آل کثیر نیز محروم است و نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی روز جمعه همراهی کند، اما دیگر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند. در آن طرف، مهدی نظری تنها مصدوم تیم نساجی است که به احتمال زیاد به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

جدال گل محمدی و فاضلی، مربیان جوان لیگ برتر فوتبال در این بازی، جذاب و دیدنی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۵ دی ۱۳۹۹
بد
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۱:۳۰ ۰۵ دی ۱۳۹۹
البته اگه این ناکامی هست پس کاش استقلال هم ناکام بود حداقل بازی نیمه نهایی رو با پرسپولیس بازی میکرد.
ناکامی مال سپاهان استقلال و شهر خودرو بود.
هوارداران استقلال کاش از خودشون بپرسن که استقلال توی این ده سال اخیر اصلا کدوم افتخار رو کسب کرده که شما کری میخونید.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۹
الان کیسه میان براحاشیه سازی وهوچیگری.(ازروی حسادت چشم دیدن موفقیت های پرسپولیس رو ندارن.)میان نظرمفت میدن میگی نه ؟نگاه کن......
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۰:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۹
با آرزوی شکست سنگین دوباره بعد از باخت خوشحال کنند با تیم کره جنوبی این روند ادامه یابد موجب خوشحالی بسیاری از مردم می باشد و رونق کشور هر جایی فوتبال سرنگون شودزمینه های ترقی وتعالی در زمینه های با ارزش فراهم می گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۹
مگه قرار نبود با بایرن مونیخ بازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۶ دی ۱۳۹۹
گفتیم اگه با اونا بازی کنیم کیسه ها سکته میکنن میمیرن گفتیم که نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اگه امسال جام باشگاه های جهان رو تیماش رو زیاد می‌کردنن (آخه قرار بود بکنن ) اون وقت باید سویا قهرمان لیگ اروپا بازی می‌کردید
که احتمالا شکست می‌خوردید
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۰:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۹
ایکاش در آسیا هم بابا... نفوذ داشت و تیم اولسان هیوندایی رو ۳بر ۰ میکرد و عقده قهرمانی حل میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۶ دی ۱۳۹۹
هیچ تیمی به غیر از کیسه عقده قهرمانی چهار جانبه رو نداره
خلاص
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۰:۲۱ ۰۵ دی ۱۳۹۹
کاش پرسپولیس قهرمان آسیا میشد چون این عقده داره روزبروز بزرگتر و بزرگتر میشه.مثل عقده قهرمانی در لیگ برتر که به کمک بابا... بازشده و از عنوان قهرمانی تقلبی حسابی سرمست شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
باز شما چرت و پرت گفتنتون شروع شد
تویه آسیا که وزیر نبود اونجا چرا هیچ عرضه ای از خودتون نشون ندادین عروس های آسیا بازم که ما رفتیم انتقام گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
نوشهری
۰۹:۵۱ ۰۵ دی ۱۳۹۹
کدام تیم های فوتبال ایران ناکام بود؟ پرسپولیسی که تا فینال پیش رفت یا آن تیم هایی که در ابتدای کار حذف شدند؟ ای کاش بقیه تیم ها هم تا فینال می رسیدند.
آخرین اخبار