سرمربی تیم فوتبال نساجی:

بازی آبرومندانه‌ای برابر پرسپولیس ارائه می‌دهیم/ کشتی نساجی به ساحل آرامش می‌رسد

فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  در نشست خبری قبل از بازی  تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: تیم پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا  است و نیازی به تعریف من ندارد. البته تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم، تلاش می‌کنیم تیم سخت‌کوش زمین باشیم و این موضوع در کنار پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه‌هایمان خیلی اهمیت دارد. قصد داریم  بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی ارائه بدهیم.  

او ادامه داد: ما در ۶ بازی گذشته ۱۲ نیمه را گذرانده‌ و تنها ۲ نیمه بد پشت سرگذاشته‌ایم. البته نتایج تیم را بازیکنانم رقم زده‌اند، اما به آن‌ها ایمان دارم.  همچنین از هواداران  تشکر می‌کنم که حمایت کردند و امیدوارم پاسخگوی حمایتشان باشیم.

فشردگی مسابقات به همه تیم های فوتبال ضربه می زند 

او درباره  فشردگی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: آمادگی تیم‌ها به لحاظ فیزیولوژی در سطح بالایی نیست. فشردگی مسابقات  به همه تیم‌ها ضرر می‌زند و  مطمئن باشید آمار آسیب‌دیدگی‌ها بالا می‌روند. این فشردگی کمک خاصی به فوتبال ایران نمی‌کند. باید ببینیم چه چیزی باعث پیشرفت ما می‌شود، هر چند مسئولان زحمت می‌کشند تا مسابقات برگزار شوند.

امیدوارم نساجی بازی مقتدری برابر پرسپولیس ارائه کند 

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره نتایج تیمش بیان کرد: بازیکنان می‌دانند در پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان و ۲ شکست اخیر چه مراحلی سپری شده و مهم این است که آن را رد کنند. بازیکنان بزرگ به ما خیلی کمک کرده‌اند و نفراتی همانند حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست و مجتبی بیژن در این روز‌ها باید بزرگی خود را نشان دهند؛ همان طور که در گذشته نشان داده‌اند. این بازیکنان عصای دست من بودند و امیدوارم نساجی فردا بازی خوب و مقتدری مقابل پرسپولیس ارائه کند.

فاضلی: بازی آبرومندانه برابر پرسپولیس ارائه می‌دهیم/ کشتی نساجی به ساحل آرامش می‌نشیند

من را بزنید اما با نساجی کاری نداشته باشید 

فاضلی در صحبت با هواداران نساجی، گفت: در ابتدای صحبت‌هایم از هواداران تشکر کردم. صبر جامعه ما پایین آمده است. اگر تیم امید ایران به المپیک صعود نمی‌کند یا تیم ملی فوتبال کشورمان  قهرمان جام ملت‌ها نمی‌شود، علتش برنامه‌ریزی کوتاه مدت است. از هواداران واقعی نساجی می‌خواهم به هوش باشند؛ چرا که افرادی هستند که می‌خواهند کشتی را سوراخ کنند. شاید خیلی‌ها بخواهند من  را بزنند. در فوتبالی که امیر قلعه نویی، پرافتخارترین مربی لیگ را می‌زنند، اشکالی ندارد من را بزنند، اما با نساجی کاری نداشته باشند. نساجی تیمی است که هواداران متعصبی پشتش ایستاده اند.  

سرمربی نساجی مازندران گفت: من سال‌ها در فوتبال هستم و همه می‌دانند در هر جایی تأثیرگذار بوده‌ام. از هیچکس و هیچ جنبنده‌ای در این کره خاکی ترسی ندارم و برای نساجی می‌جنگم. روز اول گفتم تردید تماشاگران را به باور تبدیل می‌کنم. در فضای پرفشار رشد کردم و هر جا بودم فشار روی من بوده است. آدمی بوده‌ام که در این فضا‌ها رشد کرده‌ام. امیدوارم هواداران واقعی شرایط را درک کنند و به خاطر نساجی کمک حال تیمشان باشند. نساجی بیشترین تغییرات را داشته و پیاده کردن تاکتیک‌ها به خصوص تاکتیک‌های دفاعی زمان‌بر است. هواداران نگران نباشند و ما می‌جنگیم و به طور حتم  بیشتر از هر کسی به ایراد‌ها اشراف داریم. مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل آرامش می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار