بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

نساجی مازندران - پرسپولیس؛ پسا فینال آسیا در قائمشهر

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران به علت حضور سرخپوشان ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و اکنون قرار است این ۲ تیم روز جمعه برابر یکدیگر صف آرایی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر تیم اولسان کره جنوبی به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و سرخپوشان بعد از آسیا  باید برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر فوتبال تلاش کنند.

نساجی مازندران - پرسپولیس؛ جدال سرنوشت ساز پسا فینال آسیا

در حال حاضر سرخپوشان پایتخت با ۳ بازی کمتر و کسب ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند و  آن‌ها قصد دارند با پیروزی در بازی‌های معوقه خود، به صدر جدول برسند، اما کار سختی پیش رو دارند.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و بازیکنان باید مراقبت باشند که در این زمین دچار آسیب دیدگی نشوند.

البته مسئولان نساجی مازندران به برگزاری  بازی معوقه این تیم شمالی برابر تیم پرسپولیس در روز جمعه معترض هستند و خواستار انجام این بازی در روز پنج شنبه شدند، اما سازمان لیگ با درخواست آن‌ها موافقت نکرد و قرار است این ۲ تیم طبق زمان بندی قبلی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال نساجی مازندران ۲ شکست متوالی برابر سپاهان و مس رفسنجان متحمل شده است و این تیم شمالی با ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

به هر حال هواداران نساجی از عملکرد تیم محبوب خود راضی نیستند و آن‌ها خواستار کناره گیری امیری و فاضلی، مدیرعامل و سرمربی نساجی شدند، اما فاضلی قول داده است که تیمش را به جایگاه مناسبی برساند.

شاگردان فاضلی به برد برابر تیم پرسپولیس نیاز مبرم دارند تا باخت‌های قبلی را جبران کرده و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند و دل هواداران خود را شاد کنند، اما آن‌ها کار سختی مقابل نایب قهرمان آسیا دارند.

نساجی مازندران - پرسپولیس؛ جدال سرنوشت ساز پسا فینال آسیا

جدایی بشار رسن شوکی بزرگ بر پیکره سرخپوشان پایتخت

جدایی بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس بعد از فینال آسیا و پیوستنش به یک از باشگاه‌های قطری شوکی برپیکره سرخپوشان پایتخت وارد کرد و مطهری مربی پرسپولیس این جدایی را خیانت بزرگ به باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد و از این به بعد پرسپولیسی‌ها بدون هافبک عراقی خود باید به مصاف حریفان خود در لیگ برتر فوتبال بروند.

همچنین عیسی آل کثیر محروم است و نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی روز جمعه همراهی کند، اما بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند. در آن طرف، مهدی نظری تنها مصدوم تیم نساجی است که به احتمال زیاد این بازیکن به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

جدال گل محمدی و فاضلی، مربیان جوان لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۰۰:۰۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
خدایا مچکرم که نزاشتی پرسپولیس به بازه
مچکر مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
نساجی مازندران ۳ بر صفر بازی میبره
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
لنگی لنگی لنگی
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۹
به قطار(پرسپولیس موفق)درحال حرکت سنگ می زنند..اینوسرمربی سابق کیسه گفته ومیکه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام من طرفدارپرسپولیسم ولی جدای از این ،هر تیمی از ایران به لیگ آسیا برود همه باید طرفدار باشیم به کشورمون که نماینده اش بازی میکنه افتخار کنیم کسانی که منفی میبافند و میگویند فکر کنم طرفدار فوتبال نخواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۹
درسته طرفدار فوتبال نیستند در طول تاریخ یکبار بفرمایید که کشورمان با فوتبال به افتخار رسیده والان دارد از هن استفاده می کند جز بدبختی وبی گانه پرستی ونابود حق مردم از فوتبال هیچ کاری ساخته نیست حتی تیم ملی هم چنین است چقدر سادگی در میان مردم وجود دارد که فوتبال را افتخار کشور می دانند
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۴:۴۵ ۰۴ دی ۱۳۹۹
چرا کسی درمورد شجاع خلیل زاده صحبت نمیکنه یکی ازدلایل مهم باخت در اسیا نبودشجاع بود.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۲۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
پرسپولیسی جان تا حالا فکر کردی چرا تیمت این قدر منفوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۹
میگن بازی بایرن مونیخ و پرسپولیس بخاطر برف شدید تو مونیخ لغو شده فیفا گفته تو قائم شهر برگزار بشه...لنگی های فضایی هخهخهخهخ
Netherlands
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۹
کیسه های وطن فروش الان دارن دعامی کنند.1پرسپولیس ببازه 2پرسپولیس مصدوم بده 3بازیکنان پرسپولیس اخطاربگیرندکه به دربی نرسندتاکیسه نبازندمقابل پرسپولیس.(ناجوان مردان ازهفته سوم اعتراض وهوچیگریشون شروع شده وهمچنان ادامه داره)
Iran (Islamic Republic of)
گ
۱۱:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۹
با آرزوی تکرار باخت دلنشین برای تیم پرسپولیس همانند جمعه گذشته که بسیار خوشحال کننده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
تو فعلا برو حسرت فینال آسیارو با خودت به گور ببر...اون ۴ جانبه امجدیه هم تو کتابای تاریخ تماشا کن...ما هر سال میشینیم تو تلویزیون افتخارات تیممون رو میبینیم..همین مونده ششتقلال رنک ۱۰۰۰ هم بیاد قاطی مرغا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۹
گل گفتی
آخرین اخبار