لیگ برتر فوتبال؛

ذوب‌آهن اصفهان یک - گل‌گهر سیرجان یک/شکار یک امتیازی گاندوها از تقابل با صدرنشین

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه فولاد شهر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، قاسم حدادی فر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر:

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، پیمان رنجبری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا

سرمربی: امیر قلعه نویی

دقیقه ۱: گادوین منشا توپ خوبی را برای پیمان رنجبری مقابل دروازه تیم ذوب‌آهن فراهم کرد که رنجبری نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و موقعیت خوب او از دست رفت.

دقیقه ۷: احمد زنده روح از میانه میدان توپی را روی دروازه ذوب‌آهن ارسال کرد که مدافعان به شکل ناقص دفع کردند و در نهایت شوت علیزاده با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۸: ارسالی روی دروازه گل‌گهر انجام و برخوردی بین سعید صادقی و مهاجم ذوب آهن ایجاد شد، داور به نفع اصفهانی‌ها اعلام پنالتی کرد.

این اتفاق با اعتراض شدید امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر همراه بود.

دقیقه ۱۰: پنالتی توسط بیدوف زده شد که حقیقی آن را مهار کرد، اما در ادامه علی دشتی توپ را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر صفر به نفع تیم اصفهانی شود.

دقیقه ۱۶: میلاد زکی پور ارسال خطرناکی را از سمت چپ روی دروازه ذوب‌آهن انجام داد که توپ از مقابل تمام بازیکنان گذشت و در نهایت گردان توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۸: احمد زنده روح روی یک ضربه ایستگاهی، ارسالی روی دروازه ذوب آهن انجام داد که با ضربه سر علیزاده توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: مهاجم تیم ذوب آهن با برخورد به سهرابیان درون محوطه سرنگون شد که نیمکت تیم اصفهانی شدیدا اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۳۰: فرشاد محمدی مهر از فاصله دور از روی یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه گل‌گهر شوت سنگینی فرستاد که با عکس العمل خوب علیرضا حقیقی توپ وارد دروازه نشد.

دقیقه ۳۳: ارسال بازیکنان ذوب آهن درون محوطه جریمه گل‌گهر به علی دشتی رسید و او بعد از کنترل توپ توسط زکی پور سرنگون شد و داور دومین خطای پنالتی را برای تیم اصفهانی گرفت.

میلاد جهانی با یک شوت ضعیف ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی همچنان یک بر صفر به نفع ذوب باقی بماند.

دقیقه ۳۷: ارسال عالی احمد زنده روح از میانه‌های میدان درون محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر علیرضا ابراهیمی همراه بود که توپ با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: بعد از این که مدافعان ذوب توپ را دفع کردند زکی پور از میانه‌های زمین ارسال بلندی را پشت مدافعان فرستاد که توپ در شرایط بسیار خطرناکی به ابراهیمی رسید، اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: منشا از غفلت مدافعان ذوب‌آهن استفاده کرد و خودش را در موقعیت شوت زنی قرار داد، اما شوتش دقت کافی را نداشت و به اوت رفت.

دقیقه ۴۵+۳: سعید صادقی بعد از چند پاس، پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن موقعیت شوت زنی پیدا کرد که ضربه اش با اختلاف به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب‌آهن به اتمام رسید.

دقیقه ۴۸: گادوین منشا پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب موقعیت شد که شوت او با واکنش خوب شهاب گردان راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۹: ارسال سعید صادقی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن با اشتباه گردان همراه بود که شاری مهاجم گل‌گهر نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در این دقایق تیم گل‌گهر دائما در حال حمله کردن و ارسال توپ روی دروازه تیم اصفهانی بود.

دقیقه ۵۴: میلاد جهانی ارسال خطرناکی روی دروازه گل‌گهر داشت که توپ نزدیک بود به شکل مستقیم وارد دروازه گل‌گهر شود.

دقیقه ۵۷: یونس شاکری از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن اقدام به شوت زنی کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: سعید صادقی پاس خوب منشا را با یک شوت از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۵۹: منشا بعد از چند پاس خوب بازیکنان تیم سیرجانی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه گردان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: محمد سلطانی مهر از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ با اختلاف از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقققه ۶۸: یونس شاکری گوشه محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد، اما شوت او دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: شوت فرشاد محمدی‌مهر از روی یک ضربه ایستگاهی با برخورد به دیوار دفاعی گل‌گهر به کرنر رفت.

دقیقه۷۳: ارسال احمد زنده روح درون محوطه جریمه ذوب‌آهن به علیزاده رسید و شوت او توسط شهاب گردان به کرنر رفت.

دقیقه ۷۵: میلاد زکی پور از سمت چپ محوطه جریمه ذوب‌آهن نفوذ کرد و ارسال تیز او بعد از برخورد به مدافع ذوب و شهاب گردان به شکل خطرناکی دفع شد.

دقیقه ۷۸: فرشاد محمدی مهر به شکل ناگهانی شوتی به سمت دروازه گل‌گهر زد که علیرضا حقیقی فقط برخورد توپ به تیر افقی دروازه را تماشا کرد تا این موقعیت برای تیم اصفهانی از دست برود.

دقیقه ۸۱: گادوین منشا با پاس سعید صادقی از سمت راست نفوذ کرد و ارسال تیز او درون محوطه جریمه ذوب‌آهن با شوت شاکری همراه بود که در نهایت گردان با یک واکنش خوب مانع گل شدن توپ شد.

دقیقه۸۴: میلاد جهانی در گوشه محوطه جریمه در شرایطی که زاویه دروازه کاملا بسته بود اقدام به شوت زنی کرد که ثمری نداشت.

دقیقه ۸۹: محمدی مهر ارسال زمینی و خطرناکی را درون محوطه جریمه گل‌گهر انجام داد که بیدوف نتوانست به توپ ضربه بزند و علیرضا حقیقی توپ را در اختیار گرفت.

آرمین سهرابیان در وقت‌های تلف شده با گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

در نهایت این دیدار با تساوی یک - یک به اتمام رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار