رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر توجه به اولویت تأمین امنیت حقوق مصرف کنندگان و شفاف سازی قیمت‌ها از تداوم پویش "بدون برچسب قیمت نخریم" در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی  با بیان اینکه توجه به تأمین امنیت حقوق مصرف کنندگان یکی از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری است گفت: در راستای فراهم کردن شرایط سالم جهت خرید کالا و خدمات برای مردم، پویشی همگانی از تیر ماه سال جاری آغاز شده و با جدیت دنبال خواهد شد.

اوافزود: نصب قیمت بر روی کالا و خدمات، اولین گام اقدامات نظارتی و رصد بازار است.

او بر صیانت از حقوق مصرف کنندگان از طریق اعمال بازرسی هوشمند تأکید کرد و افزود: شفاف سازی نظام توزیع و روزآمدی نظارت بر بازار مستلزم قیمت گذاری صحیح و درج قیمت کالا و خدمات است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین نظام صنفی مبنی بر درج قیمت مصوب برروی کالا و خدمات، اضافه کرد: در راستای ایجاد رقابت سالم در بازار، جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و مقابله با سودجویان و متخلفان، از عموم هم استانی‌ها در جهت حمایت بیشتر و تداوم گسترده پویش "بدون برچسب قیمت نخریم" دعوت می‌شود.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.