مسائل و مشکلات فراروی واحد‌های صنعتی عجب شیر در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب امین زاده رئیس سازمان صمت استان گفت:با وجود موانع و محدودیت‌های موجود، فرآیند افزایش تولید کماکان در آذربایجان شرقی ادامه دارد.

او با بیان اینکه صادرات استان در ۸ ماه امسال نسبت به سال مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است افزود:این رشد موجب می‌شود که تولید نیز در استان افزایش یابد.

او با اشاره به تعطیلی چند واحد تولیدی در عجب شیر گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم این واحد‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم.

سید مرتضی نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز نیز در این جلسه با بیان اینکه ۹۵ درصد واحد‌های تولید شهرک صنعتی شهرستان فعال هستند افزود: شهرک صنعتی عجب شیرجزء شهرک‌های تقاضا محور استان بوده به صورتی که واگذاری زمین برای سرمایه گذاران محدود شده است.

علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس هم در این جلسه با تاکید بر پیگیری مسئولین در جهت حل مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران گفت: از جمله مشکلات موجود در کشور تحریم‌هاست که باعث شده وضعیت نامناسب اقتصادی در کشور حاکم شود که این در بخش تولید و صنعت نمود بیشتری دارد.

عادل اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیر نیز تعداد واحد‌ها فعال در شهرک صنعتی عجب شیر را ۳۵ واحد با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر ذکر کرد و افزود: عمده مشکل این واحد‌ها کمبود سرمایه در گردش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.