مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۰ شهرک صنعتی غیردولتی که پرونده آن‌ها در دست بررسی و اقدام است در این استان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی در استان وجود دارد که از این تعداد ۷ شهرک دارای پروانه بهره‌برداری و ۳ شهرک دارای پروانه تاسیس است.

اوافزود: مساحت کل شهرک‌های صنعتی غیردولتی ٥٢٠ هکتار و میزان اشتغال آن‌ها ۱۱ هزار و ۹۱۶ نفر بوده و برای واحد‌های مستقر در این شهرک‌ها ١٧٤ لیتر بر ثانیه آب، ١٠٦ مگاوات برق و ۴۰ هزار مترمکعب در ساعت گاز تامین شده است.

او با اشاره به افتتاح واحد تولیدی اوجان اکسیژن عابدی در شهرک صنعتی بستان‌آباد ۲ گفت: این واحد تولیدکننده اکسیژن طبی و صنعتی با ظرفیت تولید ۱۰ تن در روز در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع احداث شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این واحد صنعتی ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: این واحد تولیدی و صنعتی حدود ۴۰ درصد مصرف اکسیژن طبی و صنعتی استان را تامین می‌کند و در آن ۱۸ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.