رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اهر از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به هفت طرح اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، توکلی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اهر در تشریح مصوبات کارگروه حمایت و رفع موانع تولید شهرستان اهر گفت: در این جلسه با مساعدت و پیگیری‌های فرماندار ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به ۷ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی  اختصاص یافت.

او گفت: همچنین طرح مشوق های بیمه‌ای که فرصت استثنایی برای کارفرمایان می‌باشد، در این جلسه بررسی شد؛ بر اساس این طرح، در صورت استخدام تحصیل‌کردگان دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، کارفرمایان از پرداخت ۲۳ درصد سهم کارفرمایی حق بیمه معاف می‌باشند .

او افزود: همچنین از دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و شهرک‌های صنعتی درخواست شد که به بخش‌های زیرمجموعه خود اطلاع‌رسانی کنند تا شاهد استفاده حداکثری شهرستان اهر از مشوق های بیمه‌ای یاد شده توسط کارفرمایان باشیم.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر گفت: علاوه بر این ۳۶۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی اهر تسهیلات اختصاص داده شده بود که کیفیت پرداخت آن در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.