رئیسی گفت: آنچه به عنوان یک راهبرد از سوی رهبری تأکید شده است، راهبرد خنثی‌سازی و بی‌اثرکردن تحریم‌هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه   در شورای اداری خراسان شمالی گفت: مدیران استان خراسان شمالی دارای روحیه جهادی هستند و باید در حوزه صنعت کشاورزی و گردشگری در اقدامی جهادی و پیگیر تحول در استان ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین  رئیسی افزود: روحیه ما می‌توانیم روحیه اساسی است که بادی تحول در استان ایجاد کند. آنچه که به عنوان یک راهبرد از سوی رهبری تاکید شده است راهبرد خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها است و زمینه‌های آن در حوزه علم و فناوری و هسته‌ای و دفاعی بسیار دیده شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: صنعت دفاعی ما در مسئله تحریم بسیار زیان دیده است، ولی ما در این حوزه‌ها بسیار پیش رفتیم. در حوزه نانو با پشتیبانی رهبری بسیار پیشرفت کردیم و این نشان می‌دهد تحریم موثر نیست.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: در حوزه هسته‌ای اگر قطعه‌ای می‌خواستیم که ممکن بود در هسته‌ای از آن استفاده کنیم، دشمن آن را به ما نمی‌داد، ولی امروز این صنعت بومی شده است.

او  با اشاره به لزوم خنثی‌کردن تحریم‌ها در همه عرصه‌ها گفت: دلیل حقد و کینه دشمن از ما همین ایستادگی رو پای خودمان است. در بسیاری از حوزه‌ها موفقیت‌های بسیار چشمگیری داشته ایم. این نشان می‌دهد که امکان خنثی ساختن تحریم‌ها به عنوان یک راهبرد جدی وجود دارد. باید در همه حوزه‌ها راهبرد خنثی سازی تحریم‌ها را لحاظ کنیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: در دستگاه قضائی از مدیران شجاع٬ خطر پذیر و اهل ریسک حمایت جدی می‌کنیم. سازمان بازرسی هم از سرمایه‌گذاران و مدیران شجاع حمایت جدی خواهد کرد و این وظیفه ماست و باید با روحیه جهادی و بسیجی وارد عمل شویم. ما می‌توانیم٬ یک امر عملیاتی است. ایثارگران ما گواه این هستند که کار‌های نشدنی در جبهه شد و دست یافتنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  رئیسی  ادامه داد: دستگاه قضایی مقید است که موانع تولید را به جدیت حذف کند. قاچاق سازمان‌یافته کالا حتما دنبال می‌شود و مجدانه ایستادگی می‌کنیم. بروکراسی اداری که سیستم را فلج کرده است باید حذف شود. ۷۰ خوان را باید حذف کنیم تا کارآفرین ما وارد میدان شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.