فرخنده محمدی هیودی معلم فداکار دزفولی جلوه‌ای از حس مسئولیت پذیری را رقم زد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کم نیست از جلوه‌های ایثار و انسانیتی که معلمان در کلاس‌های درس رقم می‌زنند و حالا در روزگار کرونایی باز هم معلمان در تلاش برای آموزش فرزندان این سرزمین هستند تا مباد کرونا یا هر چیزی دیگر آموزش دانش آموزان را متوقف کند و در این میان یک بار دیگر به فراخور زمان و موقعیت هر معلمی در برابر دانش آموزانش صحنه‌های زیبایی از ایثار را رقم می‌زند.

فرخنده محمدی هیودی معلم دزفولی گفت: متولد سال ۱۳۶۴ هستم؛ در رشته روانشناسی عمومی دانش آموزان استثنایی مدرسه پگاه پریدار دزفول دو سال است که آموزش می‌دهم و آموزش مجازی مسیری بود که کرونا بر پیکره آموزش و پرورش تحمیل و با اجبار مسیر و حضوری را به مجازی سوق داد. این شکل مجازی و تکنیک گونه باز نتوانست حس و دلسوزی بین معلم و شاگرد را کم کرده و ایثار معلمی را مانع شود.

 او بیان داشت: به مانند همیشه که دانش‌آموزان را آموزش می‌دادم آن روز هم برحسب حس و وظیفه و همچنین مسئولیتی که داشته آموزش را بعد از زایمان انجام دادم و زمانی که فرزندم آرام شد، مثل همیشه کلیپ‌های آموزشم را آماده کرده و در ساعتی که باید آنلاین می‌شدم آنلاین شدم و آموزش دادم.

این معلم فداکار دزفولی درباره اینکه این تعهدکاری شما چه پیامی می‌تواند برای دانش آموزان در برداشته باشد، عنوان کرد: من در هر شرایطی وظیفه خود را برای دانش‌آموزان انجام می‌دهد تا دانش آموزان من هم در هر شرایطی درسشان را رها نکنند و حس مسئولیت داشته و برای موفقیت و رسیدن به هدفشان تلاش کنند و اینکه هر شخصی نه فقط در امر آموزش در هر حیطه کاری در هر جایگاه و در هر پست و مقام باید حس مسئولیت‌پذیری داشته باشد.

محمدی هویدی گفت: خانواده‌ها و دانش آموزان آموزش را در شرایط ویروس کرونا جدی بگیرند و احساس مسئولیت داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۳ دی ۱۳۹۹
آفرین