معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: با هدف ارتقای عملکرد مدیران مدارس در این ناحیه بازدید‌های مستمری در مدارس انجام می‌شود.

سیده مرعشی معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف بهبود عملکرد مدیران و حل مشکلات آموزشی دانش آموزان از مدارس اسراء، موعود، و حضرت قائم ۲ بازدید میدانی انجام شد.

او بیان داشت: نظارت مستمر مدیر و معاونان در گروه‌های شاد و بررسی عملکرد معلمان و پیگیری حضور غیاب دانش آموزان از سوی همکاران با استفاده از قابلیت حضور غیاب شبکه شاد یا نظر سنجی مهم و ضروی است.

سیده مرعشی ایجاد پوشه کار الکترونیکی جهت نظم فعالیت دانش آموزان را مهم خواند و بر دریافت بازخورد‌های انفرادی معلم به شاگرد از همکاران، رصد دانش آموزان فعال یا غیر فعال درگروه‌های شاد کلاسی و استفاده از قابلیت پخش زنده در گروه‌های کلاسی شاد تاکید کرد.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز با اشاره به فعال بودن جلسات شورای معلمان درفضای مجازی، افزود: تعامل با اولیا با استفاده از ظرفیت فضای بستر شاد (پخش زنده) و آموزش‌های مورد نیاز دانش آموزان از انتظارت این حوزه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.