حکم مجازات شرور سابقه دار قزوینی در ملاء عام اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،احمدی معاون دادستان استان گفت: یک فرد شرور در پرونده‌های متعدد کیفری از سال ۱۳۹۲ تاکنون به اتهامات مشارکت در نزاع دسته جمعی، ورود به عنف به منزل دیگری و اقدام به قتل عمدی از طریق ایراد صدمات عمدی متعدد با چاقو (ده فقره)، قدرت نمایی و تهدید با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، تمرد نسبت به ماموران، اخلال در نظم عمومی از طریق تیر اندازی در معابر عمومی تحت تعقیب قرار گرفت.

به گفته احمدی، متهم در نهایت با تکمیل تحقیقات و دادرسی عادلانه حسب حکم قطعی دادگاه به چندین فقره حبس، پرداخت دیه و شلاق محکوم شد.

صبح امروز یک فقره از مجازات شلاق این فرد به تعداد ۷۹ ضربه به صورت علنی اجرا شد.

(ب- م) این متهم ۲۹ ساله از افراد سابقه دار شهرستان قزوین است.

معاون دادستان استان گفت: اجرای علنی مجازات امروز اتمام حجت با افرادی بود که در ذهن خود ارتکاب جرایم این چنینی را می‌پرورانند، تا بدانند که امنیت خط قرمزی است که عبور از آن شدیدترین برخورد‌های قضایی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
کشوری تودنیانیست که به خاطرخبط وخطاویابرای افرادسابقه داروخطرناک تنبیه ومجازات وضع نکنه هدف ازشلاق زدن وتنبیه کردن توکشورمون اینه که فقط خطاکارهاروآن هم بدون آسیب سرعقلشون بیارندکه اگرغیرازاین بود مثل پلیسهای قاتل آمریکا زانوبرگردن شهروندانش اونهاروبافشارزانوبرگردن توخیابون به قصدکشتن به قتل میرسوندیافرانسه که بااسلحه فلش بال،می زنه چشم شهروندانش را ازحدقه درمیاره
Netherlands
ناشناس
۰۵:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
رأفت اسلامی برای اراذل واوباشی که زبون قانون رونمی فهمندفایده نداره! دستشون دردنکنه که این مجرم سابقه دارروآوردن درملاء عام شلاق میزنن