رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به نابسامانی بازار در طی روز‌های اخیر خواستار حضور جدی دستگاه‌های اجرایی استان برای مهار بی ثباتی در بازار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با اشاره به نابسامانی بازار در طی روز‌های اخیر گفت: دستگاه‌های فعال در حوزه‌های مختلف تولید از جمله جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و بازرسی باید وظایف خود را در خصوص نظارت بر انبار‌ها و فرآیند تولید با دقت بیشتری انجام دهند.

حجت الاسلام قدرتی، تحقق رشد اقتصادی استان را در سایه اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد: هر اقدامی که در راستای اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد قطعاً نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

وی نظارت بر فعالیت اصناف، تولید کنندگان و وارد کنندگان را اقدامی مهم در راستای مقابله با قاچاق عنوان کرد.

وی نصب دوربین در انبار‌ها و کنترل آن‌ها را اقدام موثری برای مقابله با قاچاق عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین در خصوص توزیع سوخت گفت: بحث پلاک گذاری ادوات کشاورزی اقدام مطلوبی در جهت کنترل مصرف سوخت است که باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها و ادارات موظفند که در طرح نماد با اداره کل آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را انجام دهند افزود: جلسات ماهانه در راستای اجرای طرح نماد باید مداوم تشکیل شود.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌هایی که در طرح نماد فعالیت می‌کنند باید وظایفشان مشخص و تشریح شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: مهد کودک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ورود مقام معظم رهبری به این حوزه، از اهمیت این موضوع حکایت دارد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: رعایت استاندارد‌های لازم در مهد کودک‌ها باید با دقت رصد و موضوع جذب مربی در مهدکودک‌ها نیز با حساسیت‌های لازم بررسی شود.

وی صدور مجوز برای ایجاد مهد کودک‌ها را جریان بسیار مهمی دانست و افزود: صدور مجوز‌ها باید با نظارت دقیق انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.