معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، پول و سرمایه گذاری را ضامن توسعه استان دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی پول و سرمایه گذاری را ضامن توسعه استان دانست و گفت: برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری حلقه امنی ایجاد خواهد شد.

او اضافه کرد: سیر عملکرد دستگاه‌های استان در نیمه نخست سال از همبستگی مسئولین دستگاه‌ها و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات مردم حکایت دارد.

قبادی افزود: در بسیاری از زمینه‌ها شاهد جدیت بخش‌های مختلف در حل بحران اخیر اقتصادی بودیم.

او با اشاره به بحران کرونا اظهار داشت: در سالجاری با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا ۳۲ خط تولید در بخش شوینده‌ها در استان قزوین ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تأکید کرد: با توجه به تصمیمات کمیته بحران در خصوص ایجاد محدودیت‌های تردد در استان، بخش تولید استان نگران این محدودیت‌ها بود که اعلام می‌کنیم برای این بخش تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ خواهد شد.

وی استان قزوین را یکی از استان‌های فوق العاده در زمینه سرمایه گذاری اعلام و تاکید کرد: اقتصاد رقابتی در سایه حمایت از سرمایه گذاری محقق خواهد شد.

بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین هم گفت: اتاق بازرگانی تلاش دارد تا ضمن توسعه تولید داخلی مشکلات بخش تولید را حل کند و موانع تولید را در استان رفع کند.

وی افزود: بیش از ۷۵ درصد اقتصاد استان قزوین به واسطه فعالیت بخش تولید می‌چرخد.

بخشنده ابراز امیدواری کرد در دوران پسا کرونا شاهد اقتصادی قوی در استان قزوین باشیم.

سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی باید ضمن طرح مسئله، حل مسائل و مشکلات صنایع استان نیز انجام شود.

وی افزود: باید دولت را قانع کنیم تا امور را واگذار و بدنه دولت کوچکتر شده و امور به بخش خصوصی واگذار شود.

این نماینده مجلس افزود: عمده مشکلات کشور در دولتی بودن تمام امور خلاصه می‌شود.

سیاهکلی با بیان اینکه صنعت یکی از قطب‌های بزرگ و تاثیر گذار کشور است، تأکید کرد: بخشی از درآمد صادرات می‌تواند بسیاری از مسائل اقتصادی داخلی کشور را حل کند.

عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: راه برون رفت از مشکلات اخیر کشور اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: مردم اصل اساسی توسعه کشور هستند.

عباسپور تأکید کرد: دولت وظیفه دارد برای بخش خصوصی برنامه ریزی کند.

این نماینده مجلس رفع موانع تولید رقابت پذیر را یکی از اقدامات مناسب دستگاه قانون گذاری برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار