معاون استاندار تهران از اجرای پروژه انتقال با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و تثبیت اشتغال برای ۳۵ هزار نفر خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درباره افتتاح پروژه انتقال آب از سد ماملو به شهرک صنعتی عباس‌آباد و نیروگاه شهدای پاکدشت اظهارکرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیارد تومان به بهربرادی رسید.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان برای تثبیت ۳۵هزار فرصت شغلی و ایجاد زمینه ۱۰هزار فرصت شغلی جدید به بهرداری رسید.

معاون استاندار تهران با اشاره به انتقال ۱۱۰لیتر بر ثانیه از سد ماملو بیان کرد: این پروژه بستری پایدار برای رشد و توسعه در حوزه تولید و افزایش اشتغال بوده که در راستای تحقق این هدف ۲۳ کیلومتر لوله گذاری و احداث ساختمان‌های تاسیساتی صورت گرفته است.

عسگری درباره اهمیت اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: تامین آب پایدار مورد نیاز صنایع و نیروگاه‌ها، ارتقای راندمان تولید، امکان اجرای توسعه شهرک‌های صنعتی و نیروگاه شهدای پاکدشت از اهداف اصلی و نهایی پروژه انتقال آب از سد ماملو است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: تامین و رفع مشکلات زیرساخت شهرک های صنعتی استان در اولویت کار مسئولین است و با توجه به اهمیت سرمایه گذاری و نقش آن در ایجاد اشتغال و رونق تولید همه دستگاه های اجرایی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته و پیگیر رفع موانع و مشکلات زیرساختی هستند.

وی افزود:مقرر شده با تقسیم کار صورت گرفته احداث شبکه انتقال گاز ناحیه صنفی خدماتی سهند با سرعت اجرایی و زمینه تامین گاز بیش از ۳۰۰۰ واحد صنفی فراهم شود و همچنین موضوع تامین آب شرب، روشنایی معابر و تبدیل این نواحی به شهرک صنعتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار