افزایش قیمت خرید گندم کشاورزان خراسان شمالی در سال آینده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارخانجات آرد خراسان شمالی متقاضی خرید گندم هستند، گفت:انبار‌های ذخیره سازی گندم این کارخانجات باید بهداشتی و مورد تایید سازمان غذا و دارو باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمود قنبری معاون اقتصادی استاندار گفت: برای سال آینده به کارخانجاتی که انبار‌های مورد تایید دارند، گندم را تحویل خواهیم داد تا بدین طریق مشکلات این واحد‌های تولیدی نیز کمتر شود.

قنبری با بیان کاهش خرید گندم در امسال افزود: پیش بینی می‌شود سال آینده با افزایش قیمت تضمینی، گندم بیشتری توسط دولت خریداری شود.


بیشتر بخوانید


قنبری در ارتباط با مشکلات مطرح شده از سوی صادرکنندگان استان از جمله عدم خرید کالا‌های آنان توسط دستگاه‌های اجرایی استان نیز عنوان کرد: بر اساس دستور استاندار تمام ادارات دولتی مکلف هستند تا از کالا‌های داخل استان استفاده کنند لذا عدم خرید این کالا‌ها باید مورد بررسی و پیگیری‌های بیشتری قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی همچنین به برقراری تبادل تجاری با سایر کشور‌ها تاکید کرد و افزود: این تبادل تجاری می‌تواند در قالب صادرات محصولات کشاورزی استانمان باشد که البته در حال حاضر با پیگیری‌های استاندار شاهد تبادل تجاری خوبی در حوزه کشاورزی با کشور هندوستان هستیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.