فرهنگ شالوده اصلی و زیربنای تمامی مسایل جامعه است

فرماندار قصرشیرین گفت : فرهنگ شالوده اصلی و زیربنای تمامی مسایل جامعه است از این رو فرهنگ‌سازی و نگاه فرهنگی به امور عمومی و مهم جامعه از وظایف نهاد‌های فرهنگی است که در تمام برهه‌ها و رویداد‌ها باید جاری و ساری باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : حراست از ارزش‌ها و شعایر اسلامی، نماد‌های تاریخی و ملی، حفظ زبان مادری و در برهه کنونی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت و امنیت روانی جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از مصادیق بارز و موفق فرهنگ سازی است.

او گفت : قصرشیرین شهرستانی متفاوت از سایر شهرستان‌ها از لحاظ سابقه تاریخی و فرهنگی است که به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی جایگاه والایی نیز در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: باید با استفاده از فرهنگ و هنر ظرفیت‌های خاص این منطقه را معرفی کرد و باتوجه به شرایط کنونی با سپردن کار‌های فرهنگی هنری به خود هنرمندان شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های خاص فرهنگی آنان شاهد پیشرفت و اعتلای فرهنگی و هنری این منطقه در استان کرمانشاه و سایر نقاط کشور خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.