جهرمی گفت: عصاره اقتصاد دیجیتال خلاقیت بوده، به همین دلیل سرا‌های نوآوری محلی برای تربیت دانشجویان خلاق ایجاد شده است.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی واحد تهران غرب که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: سال‌هاست در کشور با چالش اتصال مراکز علمی به نهاد‌های صنعتی مواجه هستیم و بسیاری می‌گویند مسیر تحقیقات علمی و فعالیت‌های صنعتی متفاوت است.

او با بیان اینکه خلاقیت، عصاره اقتصاد دیجیتال است، افزود: سرا‌های نوآوری محلی برای تربیت دانشجویان خلاق راه اندازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در اقتصاد دیجیتال دولت نقش قانون‌گذار و توانمند‌سازی دارد. امروز در دانشگاه آزاد شرایطی ایجاد شده که مشاوره‌های لازم برای فعالیت موفق در این اقتصاد به دانشجویان داده می‌شود و باید همچنان از ظرفیت‌های این مجموعه عظیم علمی استفاده شود.

آذری جهرمی بیان کرد: معاونت علمی همواره در افتتاح سرا‌های نوآوری و فناوری پیشگام بوده و همکاری‌های لازم بین این نهاد و وزارت ارتباطات برقرار است.

او تصریح کرد: دانشگاه آزاد اکنون به مجموعه‌ای تأثیرگذار در اقتصاد دیجیتال تبدیل شده و در واقع این دانشگاه دارای اقتصاد پویا است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هرگونه فعالیت نوآوری در مجموعه دانشگاه آزاد حمایت می‌کند. زیرساخت‌های لازم برای ارتباطات با کیفیت در سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی واحد تهران غرب فراهم شده و این امکان را به همه دانشجویان می‌دهد که دستاورد‌های خود را تنها محدود به منطقه‌ای خاص نداشته و در سراسر کشور از آن استفاده کنند. اتفاق امروز آغازی برای فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه آزاد در آینده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار