مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح امداد و نجات زمستانه در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی استان اصفهان، تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

علی محمدهاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در طرح امداد و نجات زمستانه که حدودا یک هفته پیش در جاده‌های مواصلاتی استان اصفهان آغاز شده است، ۴۶ پایگاه امداد ونجات ثابت ، ۳ پست امداد و نجات موقت و ۱ پایگاه امداد هوایی  در محور‌های مواصلاتی و کوهستانی این استان، در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

او ادامه داد:   این طرح تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و ۱۴۰۰ نجاتگر و پرسنل به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در پایگاه‌ها و پست‌های برنامه ریزی شده مشارکت دارند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاکید بر اینکه طرح یاد شده با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و ارتقاء توان عملیاتی دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئول در محور‌های مواصلاتی  استان به اجرا در می‌آید گفت: تعداد ۴۵ دستگاه آمبولانس، ۲۶ دستگاه خودروی نجات، ۲۶ دستگاه خودرو پیکاپ، یک فروند بالگردو ۲ دستگاه آرگو آماده خدمت رسانی در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر استان اصفهان خواهند بود.

هاشمی بیان کرد:  در طرح زمستانی هلال احمر از ظرفیت تیم‌های واکنش سریع نیز استفاده خواهد شد، علاوه بر امدادرسانی به خودرو‌ها و آسیب دیدگان، در قالب این طرح ملی خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری در راه ماندگان و ... با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار