رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بازداشت راننده اتوبوس متخلف بزرگراه "تهران-قم" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نوراله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ اظهار داشت: بیست و هشتم آذرماه انتشار و باز نشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری با به نمایش گذاشتن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی در بزرگراه " قم-تهران " تظاهر به به بی قانونی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس راه تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: به فوریت راننده اتوبوس شناسایی و قبل از رسیدن خودرو به مقصد تهران در پاسگاه تهران-قم، خودروی اتوبوس توقیف و راننده متخلف دستگیر شد.

رئیس پلیس راه تهران با اشاره به اظهار ندامت راننده اتوبوس، عنوان کرد: فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه تلاش گروه‌های مختلف اجتماعی و در مدت طولانی است و به نمایش گذاشتن رفتاری‌های متخلفانه، تلاش چندین ساله کارکنان پلیس و سایر نهاد‌های مداخله گر را هدر خواهد داد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه التزام به رعایت قوانین توسط شهروندان در وهله اول ضامن سلامت جان و مال شخص است، افزود: با احترام گذاشتن به قوانین ما شاهد انضباط شهری و تبلور نظم عمومی در نقاط مختلف اجتماع خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۰۰:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
آنچه خدا فرموده اصل حق است توفیق دست رسی به مرگ درراه قرآن خدا عین شهادت است عمل به آن جلو گیری از هنجار شکنی سواب عظیم است وسلام امام رحمت الا علیه