رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا به اصحاب فرهنگ و هنر استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یونسی رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این مبلغ از مجموع ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات درخواستی اصحاب فرهنگ و هنر است که بانک‌ها تاکنون به متقاضیان در خراسان رضوی پرداخت کرده‌اند.

او افزود: در مجموع هزار و ۷۰۰ پرونده مربوط به افراد یا کارگاه‌های دارای بیمه شامل اصحاب فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه، ناشران، آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و سایر رسته‌های مرتبط در خراسان رضوی و همچنین درخواست سه هزار و ۲۸۱ نفر فاقد بیمه مشمول دریافت این تسهیلات به بانک‌ها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید


رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات ویژه مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا به پایان رسیده است و بانک‌ها نیز تا پایان آذر ماه باید تسهیلات درخواستی همه متقاضیان را پرداخت کنند.

یونسی بیان کرد: با همت این وزارتخانه امکان تهیه فهرست جدیدی از اسامی اصحاب فرهنگ و هنر در استان‌ها برای دریافت تسهیلات فراهم شود.

او تصریح کرد: خراسان رضوی از نظر میزان ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر مشمول دریافت تسهیلات ویژه آسیب دیده از کرونا بعد از تهران رتبه دوم را کسب کرده است.

سهم خراسان رضوی از تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا ۲۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال بود که برای ۱۴ رسته در ۶۷ هزار و ۳۹۶ بنگاه اقتصادی متضرر از کرونا اختصاص یافت.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.