استاندار سمنان گفت: تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی برای شهرستان میامی می تواند به عنوان یک‌ محرک موثر در خصوص تحقق اهداف سند توسعه این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی وضعیت روند اقدامات در خصوص شهرستان میامی به عنوان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته کشور گفت: سند توسعه شهرستان میامی، تزئینی نیست و دستگاه های اجرایی باید در خصوص تحقق اهداف توسعه شهرستان به منظور خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان تلاش جدی داشته و از روند اقدامات انجام شده گزارش دهند.

او افزود: تحقق اهداف و شاخص های معین شده در قالب سند توسعه شهرستان میامی، نیاز به یک رویکرد ویژه و خاص از سوی دستگاه های اجرایی استان دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه شرح وظایف دستگاه های اجرایی در قالب سند توسعه شهرستان میامی باید تعیین و مشخص شود ادامه داد: تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی برای شهرستان میامی می تواند به عنوان یک‌ محرک موثر در خصوص تحقق اهداف سند توسعه مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه مدیران ما نباید به دنبال مسائل سیاسی بوده و در صورت مشاهده به عنوان ترک فعل برخورد جدی صورت خواهد گرفت ابراز داشت: امروز باید تلاش داشته باشیم تا در مسئولیت فعلی که قرار داریم به بهترین نحو ممکن انجام خدمت کرده و در راستای توسعه و شکوفایی شهرستان، بخش و روستاهای میامی گام برداریم.

آشناگر با اشاره به اینکه  مقرر شد تا رشد ۱۰ درصدی بودجه شهرستان میامی انجام شود تاکید کرد: برای تحقق هدف گذاری های انجام شده طی برنامه عملیاتی زمانبندی شده با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نیاز است تا اعتبارات شهرستان تقویت شود و در این‌مسیر پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.