کاهش شاخص کل بازار بورس در هفته گذشته

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت:شاخص کل بازار بورس با ۹۲.۸۵۷ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۴۱۳.۳۶۰ واحد رسید.

وحید جوادی ‏مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: در هفته گذشته تعداد ۹۶.۷۴۳.۱۷۵ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱.۱۷۳.۵۳۴.۲۴۷.۳۰۵ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۵۷ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد:شاخص کل بازار بورس با ۹۲.۸۵۷ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۴۱۳.۳۶۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۵۱۸ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸.۹۱۳ واحد رسید.

در طول هفته در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۱۸ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۰ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت نفت پاسارگاد ایران با ۱۳ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.