مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در پی برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پی برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان هنر تئاتر را؛ نگاره‌ای شایان در شناسه هم زیستگاه و تماشاخانه‌ای از پذیرش پندار‌های برتر دانست.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح ذیل است:

«هنر تئاتر با شیوه‌های گوناگون، نگاره‌ای شایان در شناسه هم زیستگاه ما دارد و هنر‌های نمایشی پیوسته تماشاخانه‌ای از پذیرش پندار‌های برتر در نهاد صنعتی اصیل و با ارزش انعکاس می‌یابد.

جشنواره‌های تئاتر استانی به عنوان برترین و بزرگترین رویداد تئاتری استان ها، هرساله نمایشگر خصوصیات شاخص‌های هنری پویا و زنده است که از چگونگی راندمان این ارکان تأثیر به سزایی داشته و گاه بی اختیار بار کاستی‌های ایجاد شده را بر شانه تحمل می‌کند.

سی و دومین تجربه برگزاری این جشنواره با هدف برگرداندن روح و روان در کالبد هنر و فرهنگ، می‌کوشد تا نمایانگر آثاری به اجرا درآمده در سالی باشد که تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری به خاطر شیوع و همه گیری ویروس کرونا تعطیل شده است.

اهتمام و کوشش نستوه هنرمندان برای منور نمودن فانوس سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با توجه به تمامی نقیصه‌های حال حاضر بسیار ستودنی است.

اینجانب با قدردانی از همه دست اندکاران جشنواره و هنرمندان عزیز که با آثار ارزشمند و فاخر نمایشی خود بر غنا و پرمایگی فرم و محتوای جشنواره افزودند، لحظاتی خوش و خاطراتی ماندگار آرزو دارم.»

سی و دومین جشنواره‌ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از اول تا ۴ دی ماه ۱۳۹۹ در شهرکرد برگزار می‌شود و مخاطبین نمایش‌ها می‌توانند از طریق فضایی مجازی به آدرس @۳۲_festival نمایش‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار